כשהספוט עליה: כך תשלבו את היצירות של אווה עם תאורה נכונה בבית

השילוב ביניהם יוצר אווירה אלגנטית ומסתורית, ומסוגל להפוך גם את המסדרון למוזיאון. כל יצירה ממתכת צריכה גוף תאורה שירים לה; כך תעשו את זה נכון.

אם יש משהו שהמתכת אוהבת, זה תשומת לב. ככל שתהיה עליה יותר תאורה, כך היא תיתפש כפחות קרה. לא משנה אם מדובר באור ניאון, פלורסנט או תאורת לד, העיקר שתציבו אותה באור הזרקורים.

גם בבית וגם במשרד, אנחנו משתמשים בסוגי תאורה שונים במקביל – תאורה פונקציונלית, תאורה טבעית ותאורת אווירה. תאורת אווירה מיועדת לצרכים עיצוביים, והיא יכולה להיות מותאמת לחלל כולו – או לחילופין לייצר אור נקודתי, הבלטה או טשטוש של אזורים מסוימים.

אחת הדרכים בהן תוכלו להעצים ולשדרג את יצירות המתכת על הקיר שלכם, היא באמצעות תאורת אווירה נכונה. אור ממוקד על אלמנט מתכתי הופך מייד את החלל למרשים, ייחודי ומעניין יותר. בקלות תוכלו להפוך את המסדרון למוזיאון; את הסלון לגלריית אומנות ממתכת; את חדר השינה לפינה מנומנמת אך מסקרנת; את הגינה למרגיעה ואלגנטית, ואפילו את חדר הישיבות במשרד למקום חמים ומזמין.

אז איך תעשו את זה נכון?

כך תולים תמונות מתכת בשילוב התאורה הנכונה

בין אם עליכם להציב גופי תאורה חדשים לצד פריטי המתכת, או להתמודד עם גופים קיימים שהיו מיועדים בעבר לפריט אחר – עליכם לשים לב לכמה פרמטרים:

מיקום – הדבר הכי חשוב שעליכם לוודא הוא זווית ומיקום גוף התאורה ביחס לתמונה או האלמנט ממתכת. דאגו למקם את גוף התאורה באחד מצדי היצירה (למעלה, למטה, מימין או משמאל), כאשר האור היוצא מגוף התאורה מופנה לכיוונה. פעולה זו תיצור הצללה ותעניק מראה תלת מימד לתמונה. מיקמתם את גוף התאורה מול היצירה? לא תקבלו הצללה והאור אף עשוי לפגוע בצבע המתכת.

תאורה טבעית – תאורה טבעית משתלבת נפלא עם יצירות ממתכת. אנחנו ממליצים לנצל את התאורה הטבעית בבית ולמקם את היצירה במקום בו התאורה מגיעה מצידה ולא מזווית פרונטלית בדומה לגוף תאורה. חשוב לשים לב שהיצירות לא צמודות לחלון או למרפסת, אלא במרחק של 1.5 מטר מפתח התאורה הטבעית.

גופי תאורה מעוצבים – תוכלו למצוא מגוון סוגים של גופי תאורה ממתכת שחורה / נחושת / זהב / מט, שישתלבו באופן מושלם עם יצירות המתכת של אווה.

עכשיו כל שנותר לכם הוא לבחור את גוף וסוג התאורה, וכמובן מי תהיה היצירה הזוכה.

מתלבטים איך לשלב וכיצד לעצב? צלמו לנו מיקומים עם גופי תאורה מהחלל הרלוונטי עבורכם, שלחו לנו WHATSAPP ונשמח לייעץ לכם בבחירת תמונות ואקססוריז ממתכת מהקטלוג שלנו (השירות ללא עלות).

דילוג לתוכן