אמנות בברזל – רעיון שלכם ביצוע שלנו

Layla

בעידן של היום יש חומרים שונים השולטים בעולם העיצוב: בטון, עץ, פליז, מתכת, נירוסטה, ברזל – וכולם בגימורים שונים.

אומנם אלה הם חומרי גלם המשמשים בעולם התעשייה, בדרך כלל בתוך שלד הבניין, אך מהר מאוד מעצבי הפנים הוציאו אותם לאור והחלו לעצב באמצעותם פריטים אומנותיים ודקורטיביים.

שימושים רבים ולא שגרתיים נעשו בחומר, כמו ברווזוני אמבטיה מבטון וכן עציצים לפרחים מפלדה, נירוסטה ופליז. אפילו קרשי עץ לא מעובדים הפכו לקישוטי קיר מעוררי השראה.

עיצוב במתכת או בברזל הוא אחד התחומים הרחבים ביותר כיום. ניתן לעצב ברזל בטכניקות שונות ליצירת מוצרים שונים כגון תמונות אמנות ממתכת המכילות אייקונים של חיות; קומפוזציות אבסטרקטיות בכל גודל כדוגמת וול ארט wall art, צורות גיאומטריות לקיר, אייקונים השאובים מעולם הבוטניקה כמו עלי דקל מברזל, קקטוסים ממתכת המשמשים כקישוטים לקיר בסלון או כל מה שעולה על רוחכם!

קישוטי קיר ממתכת ואמנות ברזל: הרעיון שלכם, הביצוע שלנו

סוף מעשה במחשבה תחילה – קודם מתכננים ואחר כך מבצעים!

ראשית ספרו לנו את החלום שלכם, אותו נהפוך למוצר מקורי ואישי. חשבו על נושא התמונה או דמיינו את האווירה והמסר שתרצו להעביר דרכה.

שנית – ספרו לנו על אופי הבית. האם הוא יוקרתי? האם הוא בסגנון כפרי? אולי אתם תולים את התמונה במשרד? או שפשוט תשלחו אלינו את המעצב או האדריכל שלכם.

יחד עם המעצבים והגרפיקאים שלנו נתכנן, נמדוד, נשרטט תוך שימת לב לפרטים ודיוק מקסימלי – ונייצר את אב הטיפוס של תמונת הברזל הספציפית שלכם.

תחילה נאייר על דף או על אייפד, ואת האיור הסופי הנבחר נמיר לקובץ גרפי מתאים למכונת הלייזר. לאחר ייצור אב הטיפוס והתייחסות למידות, משקל ונראות פרופורציונלית; ובמידה שאתם ואנחנו שבעי רצון – נמשיך לתהליך ייצור המוצר הסופי.

אנו נייצר את המוצר הסופי באמצעות מכונות מתקדמות לחיתוך בלייזר. המוצר עובר ליטוש וצביעה בכל צבע לבחירתכם. טכנולוגיית הצביעה נעשית בתהליך מיקרו-סינתטי, מן המתקדמים והאיכותיים ביותר כיום. זאת על מנת להבטיח כי בידכם יהיה המוצר הטוב ביותר, וכדי שהצבע לא יתקלף או יישחק בקורוזיה.

כמו כן אתם יותר ממוזמנים להכנס לאתר שלנו, לשאוב רעיונות ולהתרשם ממגוון רחב של יצירות אמנות בברזל שכבר ייצרנו.

That’s all about Wall Art

דילוג לתוכן