“כך הפכתי חדר מבנאלי – למעניין”

סוקולנטים

כבר תקופה שיש הרגשה שמשהו בבית לא עובד. על הנייר הכול כפי שהוא צריך להיות, אבל מה לעשות שעל הקירות קצת פחות.

בעודי מחפשת פתרונות חדשים שיכניסו קצת עניין לחללים בבית, מצאתי את עצמי משוטטת באתרי אינטרנט בחיפוש אחר משהו שיצליח בצורה מינימליסטית ככל האפשר להפוך את החדר מבנאלי – למעניין. כך מצאתי את עצמי מגיעה הביתה, ל-EVA.

עיצוב במתכת הוא חידוש בשבילי בעולם ה”הום סטיילינג”. אני לא מתיימרת להיות מעצבת גדולה, אלא רק מעריצה נלהבת שבאמת אוהבת את התחום. אין כמו להיכנס לבית שהוא אסתטי ונעים לעין, על אחת כמה וכמה אם את בעלת הבית.

בין העיצובים האהובים עליי מבית EVA, תוכלו למצוא תמונות מעוצבות ממתכת של פרידה קאלו, שהיא דמות אייקונית בפני עצמה, נשית ומעצימה – והיא בחירה מצוינת להכניס קצת אופי הביתה בצורת וול ארט.

אומנות קיר ממתכת, בניגוד לאומנות קיר רגילה או ציורים למיניהם, אינה מתיישנת. היא נשמרת לאורך זמן ותמיד תיראה סופר “פרש”, מלווה בחיתוכים חדים שיוצרים איזון עדין שכיף להסתכל עליו.

בשל היותה תלת ממדית, היא מאפשרת משחק עם תאורה, בין אם מלאכותית ובין אם טבעית. למה אני מתכוונת בהקשר הזה? שניתנת האופציה למקם גוף תאורה מעליה, וליצור משחק של אור וצל מתוכנן מראש שיכול להדגיש ולהפוך אותה למרכז החדר, ואפשר גם לא.

מה גם שאור טבעי יפגע באובייקט בצורה שונה בהתאם לשעה ביום, ויכול לתת אפקט שונה בהתאם; כך שהדבר יוצר עניין בעין ולעולם לא יהיה משעמם.

אז היא יפה, היא עמידה ואף פעם לא משעמם איתה.
איזו עוד סיבה מושכת אותנו להכניס אותה הביתה?

אז קודם כל היא קלה לתלייה, אין צורך לקדוח בקירות ולעשות בלגן. את יכולה להחזיר את הדייסון למקום – פטיש ומסמרים יספיקו, ותוך דקות אחדות היא תלויה על הקיר, מוכנה להפנט את האורחים.

בנוסף, היא מגיעה בשלל גדלים – דבר שמאפשר להתאים אותה לכל חדר שתרצו. אותו גיוון יש גם בצבעים – תמיד חלמתם על זברה מזהב? קיבלתם.

ולבסוף – היא נוכחת, היא משדרגת כל חדר או חלל והיא שם כדי להישאר.

EVA היא עניין של להעז.
לנסות משהו חדש.
לא לפחד להיות מיוחד.

קוד הטבה מיוחד לקוראי הכתבה בלבד – EVA10
(הקוד מקנה 10% הנחה בלעדית)

דילוג לתוכן